OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Teamtailor jobbar vi med den nya generationens rekrytering- och employer branding-plattform, som håller på att revolutionera hur vi ser på HR. Vi växer så det knakar och behöver nu förstärka vårt fantastiska Customer Success Team!
Vi är ett ungt och snabbväxande företag, och lägger mycket vikt på att du ska vara lika driven, passionerad och engagerad som vi.
Idag är vi kända för att haen fantastiskkundservice ochvill ge våra kunder den support de intetrodde var möjlig! Med en svarstid på i snitt två minuter och en “happiness rating” på 98% strävar vi efter bästa bemötandevid varje kontakt -och vihar nuöver30.000 rekryteraresom använder vår webbtjänst nästan dagligen.
Som del av vårt CS-team så kommer du främst att sitta i vår support-chatt, men även jobbaproaktivt med att ge våra kunder uppsökande support,utbildning och webinarier.Ibland pratar vi också med våra kunder på telefon och vi gillar att göra instruktionsvideos. Det är ävenstort fokus på att lösa tekniska frågor, så vi jobbar nära produktteamet för att utveckla våra lösningar. Nu söker vi någonsom ärsehrgutpå tyska för att kunna hjälpa våra tysktalande kunder!Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Stockholm.
Vi tror att du..- Talar och skriver tyska, engelska och svenska flytande
- Är tekniskt kunnig och intresserad av nya digitala lösningar
- Gillar att kavla upp ärmarna och hjälpa till när någon har problem
- Ärpedagogisk och duktig på att kommunicera
- Söker en arbetsplats där ingen dag är den andra lik, där vi är engagerade och tar hand om varandra, samtidigt som vi har riktigt roligt!
Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande.
Vi går igenom ansökningar löpande och vill gärna ha din ansökan senast 2018-10-31
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sten
0706200011
Helena Massalsky
0702113908