Tysktalande kundservicemedarbetare till Solna

Tysktalande kundservicemedarbetare till Solna

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi kundservicemedarbetare till spännande bolag i Solna! Man arbetar från vårt kontor i Solna strand och det spelar ingen roll om du har flera års erfarenhet eller enbart arbetat några månader inom kundservice. För att lyckas i den här rollen så behöver du kunna tyska, engelska och svenska i tal och skrift.

Vi letar efter dig som trivs med att prata med människor per telefon och inte är rädd för att kavla upp ärmarna och rycka in på oväntade uppgifter när hjälp behövs. 

Arbetsbeskrivning 
I denna roll har du ett viktigt uppdrag som innebär att leverera en kundupplevelse med hög service. Du är ofta den första kontakten kunderna har med företaget vilket kräver ett professionellt och empatiskt bemötande. Dina främsta verktyg du kommer använda för att kommunicera med kunderna är telefon, mail och företagets egna system. Du kommer även sitta med administrativt arbete i form av orderhantering, fellistor och backlog. Framgången på företaget ligger i kunskapen hos medarbetarna i en kultur som verkar för ständiga förbättringar och personlig utveckling.  
Du kommer att variera ditt arbete mellan 2-3 olika projekt. Vissa perioder är det mer att göra inom ett projekt och när det lugnat ner sig så kan man stötta upp i de andra projekten.

Vi söker dig som:   Är lösningsorienterad 
God kommunikativ förmåga på tyska, svenska och engelska i både tal och skrift är viktigt. 
Är van vid att arbeta med flera saker samtidigt och kan naturligt skifta fokus mellan dina arbetsuppgifter. 
Har lätt att samarbeta
Tycker det är roligt att arbeta mot uppsatta mål
Har god datorvana
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundservice
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Vi erbjuder friskvårdsbidrag, kollektivavtalade förmåner och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. 

Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.

Start:
Enligt överenskommelse

Arbetstider:
Helgfria vardagar 8-17
Tjänsten är på heltid och vi erbjuder 6 månader provanställning som senare går över till en tillsvidareanställing. 
 
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Karolin Andersson på karolin.andersson@barona.se 

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Piteå, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SE Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 september 2023
  • Ansök senast: 2 oktober 2023

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024