Tysktalande kundservicemedarbetare till Sveriges största fintechbolag

Tysktalande kundservicemedarbetare till Sveriges största fintechbolag

Arbetsbeskrivning

Nu letar vi efter en engagerad, kreativ och utåtriktad person med en känsla för personligt bemötande till ett av Sveriges största fintechbolag.

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta mot den tyska marknaden på ett innovativt, välkänt företag. Du ges möjlighet till att tänka kreativt och uppmanas att engagerat ta dig an dina uppgifter med fokus på människan. Du kommer primärt arbeta med telefon, mail och chatt - på tyska.

Vi tror vidare att du är en person som gillar att arbeta i en föränderlig miljö där du kan hantera många bollar i luften. Du vill utvecklas inom kundtjänst och trivs i en flexibel miljö.

Vi söker dig som:

- Är nyfiken och tar för dig
- Är flytande i tal och skrift på tyska och engelska
- Gillar utmaningar
- Är duktig på att kommunicera
- Är kunnig med datorer och snabb på tangenterna



Du erbjuds:

- Stora möjligheter att utvecklas i din roll
- Ett härligt team med en stark gemenskap
- Stora och luftiga lokaler
- En fullt betald utbildning i början på din anställning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
- En stor flexibilitet i din roll




Arbetstider:

Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider: Måndag-fredag 07:00-21:00 Kontoret är beläget i centrala Stockholm.

Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2022
  • Ansök senast: 18 september 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024