OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om HAYPP GROUP
Idag röker 1,1 miljarder människor i världen och av dessa dör minst 8 miljoner människor varje år av rökningsrelaterade sjukdomar. Haypp Group erbjuder mer hälsosamma alternativ till rökare såsom svenskt snus och vita nikotinpåsar genom våra olika e-handelsplattformar. Haypp Group är ett e-handelsbolag med marknadens största utbud av tobaksfria nikotinportioner och med visionen att leda den globala transformationen från rökning till mer hälsosamma alternativ.
Hos oss sätter vi alltid konsumenten först. Vi samarbetar med konsumenterna varje dag för att förstå deras behov och önskemål, och vi känner dem som ingen annan aktör i branschen. Vi brinner för vår vision att hjälpa konsumenter att ändra skadliga vanor samt att inspirera till hälsosammare vanor för rökare.
HAYPP GROUP värnar om sin personal och har bland annat ett generöst friskvårdsbidrag, årliga utlandskonferenser och fina kontorslokaler centralt i Stockholm. För att inte tala om en varm och välkomnande atmosfär för alla nya stjärnor som börjar hos oss.
OM TJÄNSTEN
Vi letar nu efter en driven och engagerad Tysktalande stjärna till vår kundservicefunktion för våra marknader med fokus på våra svenska och internationella konsumenter. Kundserviceavdelningen består av ett gäng på 15 flitiga, glada och hjälpsamma hjältar som brinner för service och tillsammans med resten av företaget säkrar bolagets frammarsch på diverse spännande marknader. Din uppgift är att säkra orderhanteringen och att vi ger varje kund riktigt bra service. Tjänsten är på 100% med arbetstider Måndag- Fredag 8-17.
Dina arbetsuppgifter
Bearbeta kundärenden enligt rutin i företagets olika system
Besvara inkommande kundärenden via samtal, mejl och chatt
Orderhantering
Skratta och ha kul med kollegor
KVALIFIKATIONER
Tidigare dokumenterad erfarenhet av kundbemötande (butik, event, sälj, kundservice etc).
Serviceinriktad
Problemlösande
Kommunikativ
Flexibel
Uppvisande av genuint engagemang mot kund.
Systemvana och kvick vid tangentbordet
Du talar och skriver obehindrat på svenska, tyska och engelska
Meriterande kvalifikationer
Erfarenhet av kundserviceyrket
SKICKA DIN ANSÖKAN IDAG
Om det här låter som en plats där du skulle vilja bidra och växa, låt oss veta att du är intresserad genom att skicka in din ansökan! Ansök med ditt CV, ett personligt brev, via Linkedin eller på något annat sätt du känner representerar dig på tydligast möjliga sätt. Alla sätt att connect:a fungerar för oss!
Haypp Group är engagerade i jämställdhet och mångfald och vi välkomnar ansökningar från alla kvalificerade individer oavsett etnicitet, religion, ålder, kön, sexuell läggning, funktionshinder eller civilstånd. Vi vill erbjuda dig en fantastisk rekryteringsupplevelse, och om det finns något vi kan göra för att du ska känna dig bekväm i en process med oss, vänligen meddela oss.
Om du har några frågor om rollen eller hur det är att arbeta på Haypp Group i allmänhet, kontakta vår ansvariga rekryterare Max Moen på max.moen@hayppgroup.com. Vi ser fram emot att höra från dig!