OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tysktalande kundtjänstmedarbetare sökes till ett expansivt frilufsföretag i västerort
TNG söker en passionerad och tysktalande kundtjänstmedarbetare till vår trevliga kund i Bromma. Som kundtjänstmedarbetare kommer du vara del av ett team om sex personer som hanterar inkommande ärenden via telefon, mail och chatt från kunder, återförsäljare och konsumenter. Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med god möjligheter till förlängning. Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.
Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:
Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.
Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom kundservice. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
• Orderläggning och orderupplysning
• Felsökning och returhantering,
• Leveransbevakning
• Svara på produktfrågor och teknisk support.
Värt att veta
Arbetstiderna är 08–17 måndag till fredag.
Tjänsten är en heltidstjänst vid på vår kunds huvudkontor i Bromma med en flexibel "arbeta-hemifrån-policy.
Våra förväntningar
Vi söker dig som är en lagspelare och som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö. Du är flexibel och har en vilja att utvecklas inom företaget. Erfarenhet av E-handel och Business2Business kommer att vara till stor nytta i denna roll samt kunskap om affärssystem SAP eller likande system är meriterande.
Flytande Tyska, svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07