OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar efter dig som har dokumenterad erfarenhet av kundservice. Du jobbar med stor noggrannhet, trivs med eget ansvar och klarar av att strukturera och prioritera då du kommer att jobba med ett stort inkommande informationsflöde. Du är van att arbeta med kundservice i både tal och skrift och är bekväm med en digital vardag. Tyska i skrift och tal på samma nivå som modersmål är ett krav.
Vi arbetar i Centra, OnGoing, Zendesk, Reclaimit och Fortnox.
Erfarenhet av dessa system är meriterande. Du talar och skriver tyska felfritt och kan göra dig förstådd på antingen svenska eller engelska. Du är bekväm med såväl inkommande som uppsökande försäljning, både B2C och B2B.
Du delar CURA of Swedens vision, att hjälpa så många som möjligt på vägen mot bättre hälsa genom våra produkter. Genom vår kommunikation vill vi öka förståelsen för sömnens inverkan på folkhälsan och samhället i stort.
Uppstart önskas från 1 november, men är du rätt kandidat är vi flexibla med datum.
Vi söker dig som kan arbeta 50-100%
Tjänsten är tidsbestämd i vår högsäsong fr.o.m. 2023-11-01 t.o.m. 2023-12-31 och kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.