Tysktalande orderadministratör

Tysktalande orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
Vi söker tysktalande orderadministratörer till Borlänge med omnejd. Du kommer att arbeta administrativt med ordermottagning, leveransbesked och fakturafrågor. Beroende på uppdrag kan arbetsuppgifterna variera något. I rollen ingår flera olika kontaktytor så som mail och telefonkontakt med kunder och övriga avdelningar där tyska och engelska förekommer.

Din profil
Du har lägst gymnasial utbildning alternativt annan erfarenhet som bedöms likvärdig. Du har arbetat några år med administration, gärna som orderhanterare eller inom kundtjänst. Det är meriterande om du har erfarenhet av stora affärssystem så som Office och SAP. Du har goda kunskaper i tyska och engelska i såväl tal som skrift.

Som person är du serviceinriktad, prestigelös och ordningsam. Du är flexibel och klarar på ett positivt sätt av att ha många bollar i luften. Din initiativförmåga gör att du arbetar lika väl i grupp som självständigt.

Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

Urvalsprocessen sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Michaela Hallqvist, michaela.hallqvist@clwork.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024