Tysktalande orderadministratör till Permobil

Tysktalande orderadministratör till Permobil

Arbetsbeskrivning

Är du bra på order och administration? Har du dessutom ett öga för detaljer samt gillar service och att ha många kontaktytor? Då är detta rollen för dig! Vi söker nu en tysktalande orderadministratör till vår kund Permobil i Timrå. Tjänsten är på heltid och arbetstiden är förlagd, mån-fre.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som orderadministratör är ditt primära ansvar att ta emot och hantera inkommande orders genom löpande kontakt med företagets kunder. Du kommer tillsammans med dina kollegor att ge optimal service och support mot europa samt besvara frågor, ta emot beställningar, sköta reklamation och viss fakturahantering.

Vem är du?
- Tidigare erfarenhet av ett administrativt arbete
- Utmärkta kunskaper i tyska och engelska i både tal och skrift
- Har god systemvana och gärna ett teknisk intresse
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av D365
- Meriterande om du har fler språkkunskaper

För att passa in i rollen som orderadministratör är du kommunikativ och besitter en hög servicekänsla med ett driv och engagemang i din yrkesroll. Du har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter och behåller lugnet även i pressade situationer. Som person är du öppen, social och värdesätter goda relationer mer kunder och kollegor. Vidare är ditt arbetssätt organiserat och du har en förmåga att vara flexibel när det behövs.

Låter detta spännande? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in i din ansökan redan idag!

Har du frågor eller funderingar om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på Poolia.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson

Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Umeå AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2021
  • Ansök senast: 15 januari 2022

Besöksadress

Umestan företagspark, Umeå
None

Postadress

Umestan företagspark
Umeå, 90347

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024