OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är tysktalande och som vill arbeta heltid med bland annat helpdesk/first line-support på ett ungt, expansivt IT-företag beläget i Sundbyberg. Företaget sköter support åt tysktalande företag och behöver hjälp med att ta om hand om dessa kunder. Din uppgift blir således att ansvara för att företagets tysktalande kunder får bra service och svara på deras frågor, både via telefon och mail. Frågorna kan till viss del vara tekniska, men det du inte kan innan om företagets system/produkter, får du lära dig på plats. Stor del av supporten kommer även att ske på svenska vilket således kräver god svenska i tal och skrift. Du kommer att arbeta heltid, ca 40 h/vecka. Kundtjänsten/supporten kommer att vara öppen mellan 8.00-18.00, så dina arbetstider kommer att ligga däremellan (ca 40h/vecka). Du skall ha grundläggande tekniskt kompetens och behärska det tyska språket flytande både i tal och skrift. Det är även viktigt att du är felfri i det svenska språket då support sker på båda språk. Då du kommer att ha mycket kundkontakter, krävs det att du som person är serviceminded och utåtriktad. Erfarenhet av kundtjänst eller support via telefon är meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jennifer Smith
08-56 24 4821
Rekryteringskonsult Maria Salling
Katarina Malm
Maria Salling
Rekryteringskonsult Maria Salling
Rekryteringsadministratör Katarina Malm
08-562 467 42
Maria Salling
+46 8 522 576 20
Katarina Malm
08-562 467 42
Katarina Malm
Maria Salling