OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Nordic Nest befinner oss i en expansiv fas och till hösten kommer vi gå in i en spännande period när vi möter vår högsäsong! Nu förstärker vi därför teamet med en tysktalande medarbetare till vår Reklamationsavdelning!
Som Reklamationsmedarbetare hos oss kommer du att ha en tät kontakt med våra kunder och leverantörer. Du hanterar egna ärenden via telefon och mail, och ansvarar för hela reklamationsprocessen. Du kommer att tillhöra ett engagerat team som varje dag samarbetar för att nå gemensamma mål.
För att du ska lyckas i rollen ser vi att du har följande egenskaper och erfarenheter;
En passion för kundservice och en drivkraft att alltid sträva efter nöjda kunder.
Lyhörd och engagerad personlighet med ett strukturerat arbetssätt.
Positiv, noggrann och stresstålig som person.
Lagspelare som gillar att arbeta i team.
God matematisk förståelse.
Tycker det är roligt med tidvis intensiva perioder och trivs med ett högt tempo.
Är flytande i tyska i både tal och skrift
Vi erbjuder dig en fantastiskt rolig tjänst med ett team av kollegor som engagerat kämpar för att utveckla verksamheten. Du kommer att vara del i ett bolag där kunden alltid kommer i första hand - allt vi gör ska bidra till att skapa nöjdare kunder. Det är viktigt att du trivs i en kultur som präglas av ett högt tempo, där vi firar framgångar och jobbar hårt för att nå våra mål.
Välkommen hem!
Tjänsten är en deltidsanställning på 20-60% med goda chanser att arbeta utöver din anställningsgrad. Detta är en visstidsanställning med start under oktober månad, och löper till 31 januari med god möjlighet till förlängt. Placering på vårt kontor i Kalmar. Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan till oss! Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. För frågor kring tjänsten välkomnas dessa via mail till Sofia Heinebäck, Head of Claims & Returns, på sofia.heineback@nordicnest.com
Vi ser fram emot din ansökan!