UFAB söker Key Account

Arbetsbeskrivning

Om UFAB
UFAB – En utvecklad leverantör av avancerade komponenter och maskinsystem.
UFAB har lång erfarenhet och etablerades 1968 med inriktning att erbjuda långsiktigt samarbete som leverantör av konstruktionsutveckling, bearbetning och montage till kompletta maskiner/komponenter med högt teknikinnehåll.

UFAB är kvalitetscertifierade enligt SS-ISO 9001:2008 och miljöcertifierade enligt SS_EN ISO 14001:2004. UFAB har genom åren levererat hög kvalitet genom sitt välutvecklade kvalitetssystem där kontrollmetoder och testmetoder har förfinats. UFAB har även under de senaste åren satsat på ständiga förbättringar och Lean har varit ett naturligt verktyg i denna utveckling.



Vi söker Key Account

Om tjänsten
Du kommer att arbeta med kundkontakter där du påverkar kundernas förväntningar genom marknadsföring av organisationens tjänster. Din roll innebär att du ansvarar och driver offertarbetet och tillgodoser att offerter levereras i tid och med kvalitet. Det innefattar också ansvar för samordning av information och kontakter med inköp, produktion och kvalitet i samband med offert, order- och kontraktsgenomgångar samt initiera, genomföra och dokumentera dessa.
Du kommer att sammanställa kunders krav samt informera berörda funktioner i organisationen.

Arbetet innefattar även en del övrig kundservice där du kommer hålla MPS-systemet uppdaterat med kund- och projektinformation.

Utveckling av sälj- samt marknadsarbetet så att organisationen erbjuder attraktiva leveranser pågår kontinuerligt där du aktivt
deltar.

Din roll innefattar även att utveckla relationen mellan företagen.

Din erfarenhet
Vi tror du har relevant Högskoleutbildning samt några års arbetslivserfarenhet. Du har vana av resultat- och marknadsinriktat arbete samt har förhandlingsvana, Du har god vana av att arbeta i MS Office samt behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Din Personlighet
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du ansvarstagande, strukturerad och noggrann. Du har stort engagemang och är förändringsbenägen. Du är van att agera självständigt och är kommunikativ och har lätt för att samarbeta.

Tycker du detta stämmer med en beskrivning på dig så är du välkommen med din ansökan!

Rekryteringen sker i samarbete med Bahusia

Om Bahusia
Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag.
Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.



Kontaktperson: Håkan Karlsson, telefon 0522-44 02 43

Kontaktpersoner på detta företaget

Caroline Johansson

Ada Kapetanovic

Håkan Karlsson

Caroline Johansson
(+46) 0522-44 02 46
Lena Andersson
(+46) 0522-44 02 48
Håkan Karlsson
(+46) (0)522-44 02 43
Daniel Hemberg
(+46) (0)31-762 53 51
Caroline Johansson
(+46) (0)522-44 02 46
Johan Patriksson
(+46) 522-440242
Tobias Ågren
(+46) 522-440245

Sammanfattning

Besöksadress

Gustaf Mattssons väg 2
None

Postadress

Bror Nilssons gata 16
Göteborg, 41755

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

Brf-utvecklare ekonomi

Brf-utvecklare ekonomi

13 november 2024

22 november 2024