OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår klient: United Media Group (www.unitedmediagroup.se) är en kommunikationsbyrå som skapar strategier och koncept inom upplevelsemarknadsföring och möteskommunikation med syfta att bygga starkare relationer med sina kunders viktigaste målgrupper.United Media Groups kunder består av Adidas, Philips, Coca-Cola, Telia, Electronic Arts m.fl.Vi söker nu för vår uppdragsgivares räkning en engagerad Account Manager till segmentet B2C.Inom United Media Groups B2C segment utvecklas och drivs projekt såsom; företags externa kommunikation i form av events, sponsorskap och promotions mm.Tjänsten är baserad i centrala Stockholm och rapporterar direkt till försäljningschefen. Din utmaning: .att vara en del av teamet och arbeta med målsättningen att United Media Group ska inta positionen som Nordens ledande kommunikationsbyrå inom upplevelsemarknadsföring och möteskommunikation .utveckla befintliga samt etablera nya kunder inom B2C segmentet .driva hela processen från initial kontakt, införsäljning, kreativ utformning samt implementering av projektet tillsammans med produktionsledaren .noggrant planera, arbeta och kritiskt granska uppdrag där inget lämnas åt slumpen Din bakgrund: .minst två års erfarenhet inom försäljning mot personer i chefsbefattning är meriterande .entreprenörinell med en förmåga att knyta och odla kontakter .god känsla för service i kombination med pragmatisk approach .hög integritet och samtidigt prestigelös med en förmåga att hantera såväl olika typer av motparter som arbetsuppgifter med ett stort engagemang .resultatorienterad med en "can do" attityd samt vilja att nå framgång i en professionell och entreprenöriell miljö Din ansökan: Vill Du ta chansen att bli en del av United Media Groups fortsatta framgång?
Kontaktpersoner på detta företaget
Ej tillgänglig