Undersköterska /Administratör till Feelgoods Kundcenter

Undersköterska /Administratör till Feelgoods Kundcenter

Arbetsbeskrivning

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.

Vi har idag 700 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på ca 120 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 800 000 medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

Läs mer på www.feelgood.se

Feelgood växer: Vi söker en undersköterska / administratör till Feelgoods Kundcenter

Feelgood finns över hela Sverige med ca 800 anställda som levererar hälsotjänster både digitalt och på ca 120 platser i hela landet, varav ca 60 i egen regi. Feelgoods verksamhet innehåller både företagshälsa, träning, sjukgymnastik, skadligt bruk, organisation & ledarskap samt privathälsa. Företaget grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

Feelgood har ca 8 000 företag som kunder, vilka i sin tur har ca 800 000 medarbetare. Våra kunder finns i en mängd branscher, både inom privat och offentlig sektor.

I arbetsgruppen beställning & rådgivning finnd idag lite över 20 medarbetare som erbjuder rådgivning och bokning till Feelgoods kunder via telefon och beställningsportal. Vårt kundcenter ligger i fina lokaler på Telefonplan i Stockholm.

Arbetets innehåll

Gruppen Beställning & Rådgivning är en del av Feelgoods Kundcenter och består av sjuksköterskor, undersköterskor och administratörer med blandad bakgrund. Det är ett härligt och engagerat gäng med stor åldersspridning.

Som undersköterska/administratör inom Beställning & Rådgivning är du ofta den första kontakten till Feelgood för våra kunder.

Din arbetsdag består i att svara på inkommande samtal från chefer, HR och medarbetare och utifrån detta gör en behovsanalys, ge råd och boka tider hos våra konsulter. Kundcentret har inga fysiska kundbesök.

Du arbetar i många system parallellt med telefonin. Du behöver därför ha förmågan att kunna samtala med kunden medan du jobbar i olika system och skriver journalanteckningar så telefonvana och god systemvana är nödvändiga för tjänsten. Kommunikativ, noggrann, pigg och kundfokuserad är egenskaper vi söker. Då arbetet tidvis håller ett högt tempo behöver du vara stresstålig. Dessutom behöver du gilla utveckling och förändring då vi alltid strävar efter att förbättra kvalitén i vårt arbete, både internt och externt.

Vi tillämpar en gedigen inskolning som vi anpassar utifrån dina behov.

Tjänsten avser 100% och arbetstiden är förlagd under vardagar 8-17 utöver fredagar då man börjar 7:30.

Vi söker dig som är undersköterska eller administratör. Erfarenhet från företagshälsovård, vård, kundservice eller kundrelationer är meriterande. Vi vill att du som söker är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska

Du trivs med att arbeta både i grupp och jobba självständigt. Du är en god lyssnare och bra på att snabbt identifiera kundens behov.

Ansökan: Ansökan sker via Feelgoods hemsida eller via workbuster, ej via mail. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Din ansökan ska innehålla CV och ett personligt brev där du beskriver varför du vill jobba hos oss och i denna roll.

Har du frågor: Kontakta Konsultchef Cecilia Odenholm via mail cecilia.odenholm@feelgood.se

Sista ansökningsdatum: Vi intervjuar löpande så vi ser fram emot din ansökan redan nu. Vi ser gärna en snabb tillsättning av tjänsten.

Välkommen med din ansökan!

Administrativ roll med mycket internt samarbete i ett härligt gäng som sätter kunden i fokus

Arbetstid förlagd under vardagar 8-17 (fredag 7:30-17)

Ansök nu!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Feelgood
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2022
  • Ansök senast: 14 februari 2022

Besöksadress

Rådhusgatan 6
None

Postadress

Banérg. 28, Box 5254
Stockholm, 10246

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024