Undersköterska med administrativt ansvar

Undersköterska med administrativt ansvar

Arbetsbeskrivning

KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA
Det händer mycket i Norrköping. Allt fler företag väljer att etablera sig här och vi växer dagligen med nya invånare. Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid.

VÅR VERKSAMHET 

Vård- och omsorgskontoret med över 3500 medarbetare som ansvarar för vård och omsorgsverksamheten i Norrköpings kommun. Kontoret är organiserat i tre verksamhetsområden; ordinärt boende, särskilt boende samt verksamhet för personer med funktionsnedsättning.

Vår verksamhet på Gamla-Lasarettsgatan 39 som utför hemtjänst inom följande områden (Klingsberg, stan och söder). Vi arbetar utifrån den enskildes önskemål och behov med kvalitet i fokus. Vi lägger stor vikt av att arbetet genomsyras av våra värdeord Respekt, Delaktighet och Värdighet. Tillsammans skapar vi en verksamhet som når de mål som vi har fått i vårt uppdrag. Genom de olika professionernas kompetenser arbetar vi för att tillgodose den enskildes behov av stöd, omsorg och service.

ARBETSBESKRIVNING

Du kommer att arbeta med olika administrativa uppgifter som exempelvis Treserva, Tesplanering, vikarieanskaffning, inköp, fakturahantering och administrativt chefsstöd.

Med ett professionellt förhållningssätt kommer du att ha daglig kontakt med våra omsorgstagare, närstående, medarbetare biståndshandläggare samt övriga interna och externa samarbetspartner. Arbetstiden är för närvarande måndag till fredag helgfria vardagar men vid behov kan detta förändras. Arbetet kräver stor flexibilitet och ett gott förhållningssätt.

Du delar din tid med omsorgsarbete i hemtjänsten. Ett krav är att har erfarenhet av att ha arbetat med Tesplanering samt har kunskaper i Treserva.

DIN PROFIL

Vi söker dig som är utbildad undersköterska med erfarenhet av omvårdnadsarbete. Du är en serviceinriktad, ansvarstagande och kreativ person som vill bidra till ett positivt arbetsklimat. Du trivs med att växla mellan administrativa uppgifter och omvårdnadsarbete. Du är glad och positiv och som ser möjligheter istället för hinder.

Har du någon utbildning och/eller erfarenhet av administration och logistik är meriterande. Du ska ha god datorvana och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Du ska kunna samarbeta men även kunna arbeta självständigt, du hanterar stress väl och kan prioritera även när det är mycket att göra.

Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet för tjänsten.

MER INFORMATION OCH ANSÖKAN

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.

Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du enhetschef Christina Kouzi Anderberg på telefon 011- 15 79 87 eller christina.kouzi.anderberg@norrkoping.se.

Välkommen med din ansökan senast  den 8 januari, vi går genom ansökningar fortlöpande.


Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning.

När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen.

Välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Norrköpings kommun
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2020
  • Ansök senast: 8 januari 2021

Postadress

Förvaltningshuset Rosen Trädgårdsgatan 21
NORRKÖPING, 60242

Liknande jobb