OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lerums kommun, med centralorten Lerum, ligger knappt 20 minuters resväg från Göteborgs centrum. Kommunens drygt 38.000 invånare erbjuds hög livskvalitet med en väl fungerande samhällsservice och vacker natur med ett rikt utbud av fritidsaktiviteter samt kulturvärden med anor ända från 1500-talet. Kommunens vision är att bli Sveriges ledande miljökommun till år 2025.
ARBETSUPPGIFTER
I arbetsuppgifterna ingår olika administrativa uppgifter bl a lönebearbetning, personalbemanning vid olika typer av frånvaro, schemaläggning, fakturahantering mm. Förutom Heroma kommer du att arbeta i MagnaCura och TimeCare. I arbetsuppgifterna ingår även kontakt med yttre verksamheter så som HSL-personal, biståndshandläggare, anhöriga och brukare.
KVALIFIKATIONER
Körkort är ett krav. Du är utbildad undersköterska och har tidigare erfarenhet av hemtjänst. Det är en stor fördel om du har erfarenhet från samordnande funktion sedan tidigare. Som person är du självständig, prestigelös och samarbetsvillig. Du har viljan och förmågan att styra och följa upp verksamheten utifrån mål och ekonomiska ramar. Du är flexibel och lösningsorienterad. Stor vikt läggs på personlig lämplighet.
ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Lerums kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Kontaktpersoner på detta företaget
Agneta Caderoth Åstedt
0302-522385
Göran Hagström
0302-522308
Malin Friberg
0302-52 14 26
Kommunal
0302-52 14 68
Enhetschef Annika Bensryd
0302-52 14 14
Samordnare Christina Lindstöm
0302-52 14 30
Enhetschef Johanna Svensson
0302-52 14 14
Enhetschef Johanna Svensson
0302-52 14 14
Hemtjänstadministratör Therese Gustavsson
0302-521430