OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi vet att företag och organisationer som satsar på sina medarbetares livskvalitet gör en lönsam investering. Att systematiskt och förebyggande arbeta med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering leder till förbättrad produktivitet och sänkta kostnader. Därför erbjuder Feelgoods medarbetare allt som behövs för det moderna arbetslivet och har en metod för att arbeta strategiskt så att varje kund kan nå sina mål. Välkommen till oss! Läs mer på www.feelgood.se
Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet
Vi vet att företag och organisationer som satsar på sina medarbetares livskvalitet gör en lönsam investering. Att systematiskt och förebyggande arbeta med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering leder till förbättrad produktivitet och sänkta kostnader. Därför erbjuder Feelgoods medarbetare allt som behövs för det moderna arbetslivet och har en metod för att arbeta strategiskt så att varje kund kan nå sina mål. Välkommen till oss! Läs mer på www.feelgood.
Vi finns över hela Sverige med ca 750 medarbetare som levererar hälsotjänster både digitalt och på ca 120 platser i hela landet, varav ca 60 i egen regi. Koncernen Feelgoods verksamhet innehåller både företagshälsa, träning och sjukgymnastik. Företaget grundades 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm, lista över små bolag. Feelgood har ca 8 000 företag som kunder, vilka i sin tur har ca 825 000 medarbetare. Våra kunder finns i en mängd branscher, både privat och offentlig sektor.
Feelgood växer: Vi söker telefonist till enheten Access på Telefonplan i Stockholm
På enheten finns idag strax över 30 medarbetare som erbjuder chefsstöd, rådgivning och bokning till Feelgoods kunder virtuellt via telefon, mail och videomöten. Vi sitter i ljusa fräscha lokaler på Telefonplan i Stockholm. På Feelgood lever vi som vi lär och erbjuder bland annat kollektivavtal, friskvårdsbidrag och jobbar mycket med vår ergonomi och hållbar hälsa.
Arbetets innehåll
Som telefonist på Feelgood Access är du ofta första kontakten och vägen in till Feelgood för våra kunder. Ditt primära arbetsredskap är dator och telefonisystem och med hjälp av detta tar du emot samtal och inkomna ärenden från Feelgoods kunder. Vi jobbar ständigt med kvalitets- och förbättringsarbete för att ytterligare förbättra vårt arbetssätt och vår leverans mot våra kunder.
I kontakt med kund hjälper du både chefer, HR och övriga kundanställda med stöd och rådgivning inom arbetsmiljö och hälsa samt bokning av Feelgoods tjänsteutbud . Vi tillämpar en gedigen inskolning som vi anpassar utifrån dina behov så att du ska känna dig trygg i dina arbetsuppgifter även om du inte har jobbat inom företagshälsovård och denna typ av rådgivning tidigare.
Arbetsgruppen består av framförallt sjuksköterskor och undersköterskor i blandade åldrar och med olika bakgrund inom vården. Arbetet håller ett högt tempo med en trevlig arbetsmiljö och engagerade kollegor. Våra arbetstider är måndag till fredag, kontorstider.
Vi söker dig som är undersköterska, medicinsk sekreterare eller administratör med lämplig bakgrund utifrån de beskrivna arbetsuppgifterna . Erfarenhet inom försäljning eller med kundrelationer värderas högt, likaså kunskap inom företagshälsovård. Erfarenhet av journalföring är meriterande. Vi ser att du som söker är flytande i både tal och skrift på svenska och engelska samt känner dig bekväm med att arbeta i flera olika IT-system simultant.
Du är kundorienterad, affärsmässig och gillar förbättringsarbete, utveckling och ett högt tempo. Du trivs att arbeta både i grupp och självständigt. Du har mycket god kommunikationsförmåga och trivs med att kommunicera via telefon.
Ansökan
Ansökan sker via länk in annonsen. Vi ser att du i din ansökan bifogar; CV och ett personligt brev där du beskriver varför du vill jobba hos oss och med tjänsten vi utlyser.
Har du frågor
Kontakta Konsultchef Andrea Tåhlin via mail andrea.tahlin@feelgood.se
Sista ansökningsdatum: Vi intervjuar löpande så vi ser fram emot din ansökan redan nu.
Välkommen med din ansökan!