OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårdcentralen Tannefors finns cirka 10 minuters promenadväg från centrala Linköping.
Cirka 13 400 personer från både landsbygd och stad är listade hos oss, varav en stor del är barnfamiljer. Vi är 55 medarbetare som bedriver en komplett mottagningsverksamhet med bland annat läkarmottagning, BVC, sexualrådgivning, specialistmottagningar för astma/KOL, diabetes, inkontinens, sårvård, äldremottagning, dietist- och samtalsmottagning. På vårdcentralen finns också en familjecentral samt ett välfungerande kliniskt laboratorium. Tillsammans arbetar vi för att ge våra patienter god och kvalitativ vård i rätt tid. Vi är ett bra team som har roligt ihop! Vårdcentralen har mycket höga resultat i regionens medarbetarenkät. Vi växer och utökar nu vårt underskötersketeam med ytterligare en kollega.
Har du rätt kompetens och motivation för att vara med och utveckla vår vårdcentral in i en spännande framtid är du välkommen att bli en av oss!
Arbetsbeskrivning
Som undersköterska hos oss arbetar du tillsammans med läkare och sjuksköterskor på mottagningen samt ansvarar även för egen mottagning med blodtryckskontroller, EKG, suturtagningar och sårvård. Du arbetar också på vår lättakutmottagning samt infektions-mottagning. Undersköterskorna ansvarar även för förråd och övergripande arbetsuppgifter som är viktiga för arbetsplatsen och mottagningen.
Du som undersköterska tillsammans med dina kollegor har möjlighet att använda dig av ditt intresse, engagemang och kunskap inom olika områden för att vidareutveckla verksamheten tillsammans med oss. Friskvårdsbidrag och flextid erbjuds.
Tjänsten är tillsvidareanställning på 100 % sysselsättningsgrad och tillträde enligt överenskommelse. Sysselsättningsgraden kan diskuteras.
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig som är utbildad undersköterska och har minst 3 års yrkeserfarenhet. Meriterande är att du har erfarenhet av primärvård/sjukhusvård. Vi ser gärna att du har erfarenheter av administrativa uppgifter som schemaläggning, 1177, planerade vårdåtgärder samt receptionsarbete. Du ska ha goda kunskaper i svenska språket motsvarande C1 nivå. Du bör ha erfarenhet av vårt journalsystem Cosmic.
Personliga egenskaper
Du är flexibel och trivs när den ena dagen inte är den andra lik. Du har god samarbetsförmåga och kan planera, organisera och prioritera ditt arbete. Du genomför och följer upp ditt arbete på ett effektivt sätt och tar ansvar för din uppgift. Som person är du positiv och har ett gott bemötande mot patienter, kollegor och samarbetspartners. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.