OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hemtjänst
Kommun: Västerås
Om arbetsplatsen
Vill du också vara en del av ett växande företag som ser ljust på framtiden med många möjligheter?
Personstöd är ett lokalt familjeägt företag med ca 500 medarbetare, som tillhandahåller vård, omsorg, personlig assistans och servicetjänster till både privatpersoner och företag, inom både offentlig och privat verksamhet.
All vår verksamhet präglas av det personliga mötet där servicen anpassas till individens förutsättningar och önskemål.
Vi arbetar ständigt med att vara en professionell och förtroendeingivande leverantör.
Vår gemensamma värdegrund vilar på ledorden Kvalitet, Trygghet, Omtanke.
Arbetsplatsbeskrivning/Arbetsbeskrivning
Vi hjälper/stödjer personer med beslut om hemtjänst i det egna boendet.
Du ska bistå vid omvårdnad, omsorg och service.
Läkemedels- och insulindelegering är ett krav, du kommer att utföra Hälso- och sjukvårdsinsatser såsom medicin givning och rehabilitering, efter erhållen delegering av legitimerad personal.
Personstöd Mälardalen AB har idag 4 hemtjänstkontor utspridda i Västerås och vi utgår alltid från kontoret, din arbetsplats kommer i huvudsak vara hemma hos kunden.
Kvalifikationer/Utbildning
Du som är trygg, stresstålig och självständig.
Du är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet som förutsätter ett bra bemötande och empatiskt förhållningssätt oavsett situation baserat på personlig mognad och flexibilitet.
Du har goda kunskaper i det svenska språket i skrift och tal, då arbetet ställer krav på kommunikation och dokumentation.
Du måste kunna cykla, körkort är ett plus.
Övrigt
Anställningen avser timanställning innan sommaren sedan en schemarad under semesterperioden som kan leda till en förlängning i höst. Arbetstidens förläggning är dag, kväll och helg. Anställning från omgående. Tillträde enligt överenskommelse.
Passar det in på dig?
Då kommer du trivas hos oss!
Skicka in ditt CV och personliga brev till sara.airaksinen@personstod.se
Urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag är 15 maj 2021.
Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta Sara Airaksinen på 021-47 57 203.
Kontaktpersoner på detta företaget
vd Tony Blomqvist
0214757247
Enhetschef Atia Qadeer
021-475 72 15
Personalansvarig Veronica Lundmark
021-475 72 30
Enhetschef Atia Qadeer
021-475 72 15
Personalansvarig Veronica Lundmark
021-475 72 30
Veronica Lundmark
021-12 15 30
Atia Qadeer
021-12 15 30
verksamhetschef Mats Wahlstedt
0214757226
samordnare Janna Pettersson
0214757244
Lotta Gillberg
021-475 72 21