OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BNP Paribas Personal Finance har verksamhet i mer än 30 länder världen över med 19 500 medarbetare och cirka 27 miljoner kunder. I norden har BNP Personal Finance verksamhet i Danmark, Norge och Sverige med totalt ca. 300 medarbetare. I Sverige används varumärket SevenDay Bank gentemot kunderna där affärsidén är att erbjuda enkla, prisvärda och lättillgängliga lån- och sparprodukter till konsumenter.
Hos SevenDay Bank arbetar du i ett företag med goda resultat, höga ambitioner och en solid tillväxt. Med en kultur som är resultat-driven och transparent är det en flexibel arbetsplats med nära relation mellan chef och medarbetare, samt en stark gemenskap. Just söker SevenDay medarbetare till deras Granting & Broker Support team, välkommen med din ansökan redan idag!
Din roll
SevenDay Bank söker medarbetare till deras Granting & Broker Support team vars fokus kommer ligga på deras lånekunder och partners inom låneförmedling och butiksfinansiering. I denna roll ingår du i ett team där möjlighet ges att påverka och utveckla deras arbetsrutiner. Det här är tjänsten för dig som vill specialisera dig inom kreditgivning och service.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Processa inkommande låneansökningar
- Genomföra kreditprövningar
- Kontakt med kunder och samarbetspartners via telefon och mejl
- Hantera avtal och utbetalningar av lån & krediter
- Kontrollera och validera kunddokumentation
- Spetskompetens lån-/kreditprodukter och processer
- Placering av inbetalningar
- Hantering av returer
Arbetstiderna är kontorstider där det även förekommer förskjuten arbetstid vilket innebär att arbetspass kommer att förekomma under helger och röda dagar.
Mån-Fre: 08-16.30, 09.00-17.30. Lör: 10.00-16.00 Sön: 11.00-16.00. Under sommaren finns det möjlighet att arbeta mer.
Start: Februari.
Omfattning: Deltid, cirka 8-10h/veckan.
Placering: Stockholm, Kista. Finns möjlighet att arbeta hemifrån.
Anställningsform: Tjänsterna är konsultuppdrag på 12 månader med möjlighet till förlängning vilket innebär att du är anställd av Clevry och arbetar som konsult hos SevenDay.
Vem är du?
Vi söker dig som studerar på högskolenivå inom relevant område och har möjlighet att arbeta cirka 1 dag/veckan samt mer under lov. Du har en vilja att lära dig och är serviceinriktad där du har en förmåga att bygga relationer. Du trivs att arbeta i team och är flexibel, lyhörd och har en förmåga att snabbt kunna ta till dig nya eller förändrade instruktioner. Det kommer ske en gemensam introduktion i februari för att du ska få dem bästa förutsättningarna.
Vi ser gärna att du:
- Tar examen tidigast sommaren 2023.
- Mycket god förmåga i muntlig och skriftlig kommunikation.
- Stort intresse av kreditbedömning.
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
- Stort plus om du har erfarenhet från arbeten inom kundtjänst, reception eller administration.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)