Unilever söker dansktalande kundtjänst-medarbetare!

Unilever söker dansktalande kundtjänst-medarbetare!

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

På Unilevers kundtjänst hjälper du kunder med frågor om allt från mat, kryddor och glass, till tvättmedel och skönhetsprodukter.

Unilever är ett av världens ledande företag inom försäljning och tillverkning av konsumentvaror. De levererar av en rad olika produkter inom bland annat livsmedel, hygien och skönhet från mer än 400 olika varumärken varav Lipton, Knorr och Dove är några. Varje dag använder 2,5 miljarder människor Unilevers produkter för att se bra ut, må bra och få ut mer av livet.

Vi söker nu dig som tillsammans med oss på Webhelp vill vara ansiktet utåt för Unilevers kundtjänst! I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att hjälpa kunder över telefon, email och chatt och leverera den bästa möjliga servicen.

OBS! För tjänsten behöver du vara bosatt i Sverige och kunna tala danska, svenska och engelska. Möjligheten finns att arbeta på distans hemifrån.

Vi söker dig som...

- Tycker om att arbeta självständigt och är van vid att ta egna initiativ

- Har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på danska, svenska och engelska då du kommer ha daglig kontakt med våra nordiska kunder

- Brinner för att ge kunder den bästa möjliga upplevelsen av kundservice

- Har god datorvana

- Har fyllt 18 år

- Är bosatt i Stockholm

Tidigare erfarenhet inom servicebranschen är meriterande men inget krav. Som arbetsgivare erbjuder Webhelp ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära dig som är det viktiga!

Vad kan vi erbjuda?

En arbetsplats på ett företag som ständigt växer där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som uppvisar vilja och engagemang. Utöver det erbjuder vi även...

- Månadslön + språktillägg

- Kollektivavtal med Unionen

- Friskvårdsbidrag

- Möjlighet att arbeta antingen från kontoret i Solna eller på distans hemifrån

Låter detta som något för dig? Tveka inte - sök idag!

START: 2023-04-03 eller så snart som möjligt
PLATS: Från Webhelps kontor i Solna och hemifrån (hybrid)
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Måndag-fredag 08.00-17.00
LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2023-03-20

OBS! Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.



Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 200 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Danish #English #Swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2023
  • Ansök senast: 26 juli 2023

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024