Unit manager/ Arbetsledare till världsledande bolag inom Service management

Arbetsbeskrivning

Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.

Arbetsbeskrivning
Som arbetsledare inom vårt uppdrag på sjukhusen i västra och norra Skåne arbetar du med att planera, samordna och fördela de dagliga arbetsuppgifterna, rutinerna och insatserna i teamet. Vidare jobbar arbetsledaren med projektförsäljning inom uppdraget samt rapportera och följer upp verksamheten i de affärssystem som tillämpas på uppdraget.
Du har eget budget- och resultatansvar. Rapportering och uppföljning sker till Platschef för teknisk fastighetsförvaltning i regionen.

Du ansvarar för att självständigt lyfta problem och frågeställningar i verksamhets- och kundrelaterade sakfrågor med kunden och internt inom Sodexo samt bidrar med förslag om förbättring och utveckling av den operativa verksamheten.
Som arbetsledare kommer du att stötta, stärka och vägleda de som ingår i teamet i att utföra sitt uppdrag. Du utgör ett direkt stöd till gruppen i att lösa de dagliga arbetsuppgifterna och uppkomna händelser. Du är även delaktig i bemanning och schemaplanering.

Vem är du?
Som person är du självgående då arbetet är mycket fritt och varierat. Då du jobbar aktivt med kundkontakter är det viktigt att du är lyhörd för kundernas önskemål och har god social kompetens. Det är av stor vikt att du kan se helheten och ha en övergripande förståelse för ekonomin. Det förekommer även planeringsarbeten och uppföljningar i olika system vilket gör att du måste ha relevant datorvana. Det är även viktigt att du har en hög servicenivå vilket utgör grunden till fortsatt framgång för företagets kunder.

Som person är du självgående då arbetet är mycket fritt och varierat. Då du jobbar aktivt med kundkontakter är det viktigt att du är lyhörd för kundernas önskemål och har god social kompetens. Det är av stor vikt att du kan se helheten och ha en övergripande förståelse för ekonomin. Det förekommer även planeringsarbeten och uppföljningar i olika system vilket gör att du måste ha relevant datorvana. Det är även viktigt att du har en hög servicenivå vilket utgör grunden till fortsatt framgång för företagets kunder.
Krav:
•Examen från gymnasieutbildning
•Minst två års arbetslivserfarenhet av att arbeta som arbetsledare (i en liknande roll som ovan)
•God allmän datorkunskap samt goda kunskaper i Officepaketet
Som person är du kommunikativ, strukturerad, stresstålig, ansvarsfull, positiv och bra på att samarbeta.

Utdrag ur belastningsregistret kan komma att göras i samband med anställning.
Placeringsort blir Landskrona alternativt Hässleholm

Vad kan vi erbjuda dig?
Du kommer arbeta i ett värderingsstyrt bolag med stor mångfald och nära till de lokala besluten.

Kontaktperson
Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Patrik Nordberg efter den på pnordb@se.experis.com eller på 040-660 63 55
Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag
Vi vill ha din ansökan senast den 21 juni.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lena Sköld

Tomas Löfgren
+4687642585
Alexandra Johansson
031-61 72 53
Therese Fyhr
011-191898
Tina Linnér

Sara Williamsson
0470-74 55 82
Iréne Lindgren
021-15 12 06
Jens Lindroth
033-487976
Mattias Sahlström
08 736 11 13
Christian Ahlgren
011-194356

Sammanfattning

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


11 oktober 2024

Teamleader Skiduthyrning - Lofsdalens Fjällanläggningar AB

Teamleader Skiduthyrning - Lofsdalens Fjällanläggningar AB

10 oktober 2024

Byggarbetsledare

9 oktober 2024