Uppdrag inom avgifts- och hyresförvaltning i Stockholm

Uppdrag inom avgifts- och hyresförvaltning i Stockholm

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu tidsbegränsad förstärkning till teamet med Avgift och hyresförvaltare i Stockholm. Som Avgift och hyresförvaltare har du kundansvar för flera bostadsrättsföreningar och stöttar styrelser och medlemmar i frågor som rör ekonomi och administration.
Detta är ett konsultuppdrag som pågår ungefär fram till årsskiftet, med start omgående.
Detta är en bred administrativ roll och dina arbetsuppgifter kommer exempelvis vara att:
Hantera kundärenden gällande lägenhetsregister, köhantering och avtal gällande parkering och lokalhyresgäster
Supportera kunder i olika digitala portaler
Supportera kunder över telefon och mail
Ansvara för avisering och fakturering
Arbeta med kundnöjdhet och vara ansiktet utåt för företagets tjänster.
Andra administrativa uppgifter
Vid behov deltar du på styrelsemöten och stöttar styrelsemedlemmars arbete

Din profil
Vi ser att du som söker har erfarenhet av administration och kundnära roller där du med fördel har drivit och utvecklat egna kundrelationer. Vi ser också att du har en god systemvana och ett intresse för digitala arbetssätt. Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper såsom att du är kommunikativ, noggrann, serviceinriktad och nyfiken samt att du har en vilja att utvecklas.
Meriterande
Erfarenhet av att arbeta med bostadsrättsföreningar
Tidigare erfarenhet av att arbeta med avisering och/eller fakturering

Övrigt
Startdatum: Omgående
Omfattning: Heltid
Uppdragsform: Konsultuppdrag som pågår ungefär fram till årsskiftet. Du blir anställd av Stegra och uthyrd till kund
Ort: Stockholm
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att kontaktas via telefon. Digital intervju samt personlighets- och logiskt tänkande tester förekommer under processens gång. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om uppdraget eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 eller lina@stegra.nu.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra, här kan du läsa om hur rekryteringsprocessen hos Stegra går till.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stegra
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2024
  • Ansök senast: 24 november 2024

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024