OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter ett nytt uppdrag där du får kombinera din administrativa kompetens med ditt intresse för kundservice? Här är då uppdraget för dig! Med start i mars och fyra månader framåt kan du nu få chansen att vara del i ett engagerat kundserviceteam under deras högsäsong! Sök redan idag, vi jobbar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Vår kund söker en person att stötta dem under deras högsäsong. Uppdraget startar i början/mitten av mars och sträcker sig över fyra månader.
Du erbjuds
* Ett utmanande och tempofyllt administrativt uppdrag
* Engagerade kollegor och stöttande teamledare
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Hos vår kund ansvarar kundserviceteamet för arbetsuppgifter från det att de tar emot en kundorder tills dess att varorna går ut till kund.
Du kommer således att arbeta med:
* Kundkontakt
* Orderadministration
* Kundregister
* Reklamationer
* Säljstöd
* Transportbokningar
* Leveransdokument
* Lagerjusteringar
Detta är en roll med många kontaktytor både externt och internt. Det innebär att du kommer att ha löpande dialog med allt från kunder och transportörer till interna säljare och lagerpersonal.
VI SÖKER DIG SOM
Arbetsuppgifterna är huvudsakligen administrativa, så vi söker dig med erfarenhet inom ordermottagning och/eller kundtjänst! Du har datavana, administrativ vana och goda kunskaper i officepaketet, vidare är du flink i fingrarna och är van att jobba i affärssystem. Vi ser det som en fördel om du arbetat på olika interim-uppdrag där du övat upp din förmåga att snabbt ta till dig nya arbetsuppgifter.
På detta uppdrag kommer du mötas av en arbetsplats med högt tempo och många arbetsuppgifter parallellt, därför är det viktigt att du kan balansera noggrant arbete med lyhördhet och service mot kunderna. För detta uppdrag krävs det att du har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift då det krävs för uppdraget.
Som person är du:
* Noggrann
* Serviceinriktad
* Samarbetsförmåga
Övrig information
* Start: I början/mitten av mars
* Omfattning: Heltid 4 månader
* Placering: Mosås/Örebro
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och xx önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231