OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är glada över att få samarbeta med ett framgångsrikt företag inom skönhet och kosmetik i Stockholm. Vår kund behöver nu skapa en pool med konsulter som är redo att stärka upp företagets kundsupport vid sommarsemester, Black Friday, högtider och liknande.
Din främsta uppgift som Customer Sales & Support är att ge våra kunder bästa möjliga service via telefon och email.
Frågorna kan beröra ordrar, produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge vår kunds kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Arbetsuppgifter
- Svara på och lösa inkommande förfrågningar från företagets kunder.
- Hjälpa till att lösa kundernas behov (orderläggning, produktfrågor, specialanpassningar, returer, reklamationer, lagervärden och frakter).
- Leveransbevakning och reklamationer.
Kravprofil
Gärna tidigare erfarenhet av kundservicearbete - meriterande om du även har arbetat med e-handel..
Meriterande om du har jobbat med Freshdesk eller Zendesk tidigare.
Som lägst gymnasiekompetens.
Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
För att kunna ge kunderna bra service tror vi att det är nödvändigt att du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor.
Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
********************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Du som söker efter uppdrag lägger upp din profil på Jappa och blir därefter tillgänglig för företag som vill anlita dig för uppdrag.
TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.
OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.