OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en produktiv och driven kollega till vår kunds inköpsavdelning, som Orderadministratör
Detta är ett konsultuppdrag på ca 6 månader. Med start 1/6.
Arbetsuppgifter:
Orderadministratören ska säkerställa att följande arbetsuppgifter utförs i enlighet med de organisatoriska krav som gäller för tillfället:
• Orderhantering
• Inköpsadministration
• Administrativa uppgifter
• Orderrelaterad support i projekt
• Registrera inköpsanmodan
• Registrera ordrar i SAP och OneSRM
• Skapa PO (Inköpsordrar)
• Vidarebefordra fakturor
• Order-/leveransbevakning
• Kontakt med leverantörer och arbete i funktionsbrevlåda (purchasing)
Vem är du?
• Ekonomi (allmän förståelse för inköps terms och affärsprocesser)
• Merit om : 1-2 års erfarenhet
• Snabblärd och självgående
• Noggrann och ha öga för detaljer
• Vana av att arbeta i högt tempo
• Har intresse för teknik och complex inköp
• Dagligt arbete i Excel på expert nivå
• Hög kunskap i ERP system, företaget arbetar i SAP
• Flytande Svenska och Engelska i både tal och skrift
Ansökan
En avgörande framgångsfaktor för varje organisation är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar vi på First efter mångfald i våra tillsättningar. För bästa hantering av din ansökan ber vi dig registrera ditt CV och personliga brev genom att klicka på ansökningsknappen nedan. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen så är du varmt välkommen att kontakta Helena Adestedt helena.adestedt@firstreserve.se. Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail utifrån GDPR, ansök därför via annonsknappen nedan.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65