OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En av våra medarbetare på ekonomiavdelningen kommer att vara föräldraledig. Vi söker en ersättare på ett heltidsvikariat snarast och fram till hösten 2007.
Arbetsbeskrivning
Som löneadministratör/ekonomiassistent kommer du att arbeta inom ett brett
arbetsfält. Tjänsten omfattas av lönehantering, kollektivavtal, löpande redovisning
samt medverkan vid bokslutsarbete.
Backup i receptionen kommer också att ingå.
Vem är du?
Du har erfarenhet av liknande arbete, det vill säga brett ekonomiarbete gärna från
tillverkande företag. Du har lägst ekonomiutbildning på gymnasienivå eller liknande
med erfarenhet av lönehantering. Erfarenhet av redovisning krävs och en fördel är om
du tidigare jobbat i ett större affärssystem.
Du skall vara strukturerad, bestämd och självgående. Vi ser med fördel att du har en
god social kompetens och gillar att ge god service.
Du behärskar engelska både i tal och skrift och besitter goda datorkunskaper.
Vidare är du flexibel och har en positiv inställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Global HR chef Susanne Löfås Hällman
070-3827210
023-7654 00
Inger Swärd
070-5818620