OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Olivia Personlig Assistans söker dig som vill jobba som uppdragsansvarig chef hos oss i Stockholm. Varje dag arbetar alla våra medarbetare för att ge våra kunder ett tryggt och innehållsrikt liv. Vill du bli en av oss?
Om rollen
Du har ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Som uppdragsansvarig är du kontaktperson för kunden och närmsta chef för de personliga assistenterna. Med din kunskap och med ett personligt engagemang bidrar du till att skapa trygghet för våra kunder och till att våra assistenter känner arbetsglädje, stolthet och trygghet i sin arbetssituation. I din roll är du affärsmässig och tydligt resultatinriktad. Lika så har du en god förmåga att planera, följa upp och utvärdera arbetet.
Om dig
För att lyckas väl i rollen har du har tidigare erfarenhet av personalplanering och arbetsledning. Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt, gillar att ta initiativ och att driva förändring som leder till förbättring och utveckling. Din kommunikativa förmåga är pedagogisk, lyhörd och effektiv. Som person är du tydligt värderingsstyrd och hjärtat klappar för den typ av verksamhet som vi bedriver. Du inspirerar dina medarbetare till nytänkande och utveckling samt skapar möjlighet för andra att ta mer ansvar och få påverka beslut. Genom ditt ledarskap får du andra att vilja, våga och växa.
Vi erbjuder
Hos oss får du friheten att utforma ditt arbete tillsammans med dina kollegor och möjlighet att vara med och utveckla ett av branschens ledande företag. Olivia Personlig Assistans är en del av vård- och omsorgskoncernen Team Olivia.
Inom Team Olivia tror vi på att du som ledare vill och kan göra skillnad. För att vi gemensamt ska kunna ta hand om och utveckla vår verksamhet krävs ett enhetligt, samspelande och utvecklande ledarskap. Vi använder vår modell Ledarskapskompassen för att kunna navigera tryggt på vår resa. Ledarskapskompassen omfattar fyra egenskaper; Teamorientering, Samarbetsorientering, Affärsorientering och Förändringsorientering. Det är egenskaper som våra ledare behöver för att bygga ett bolag med teamarbete som ryggrad.
Kvalifikationer
- Minst 12 månaders dokumenterad chefserarenhet från personltät verksamhet inom SoL- alternativt LL-verksamhet
Meriterande
- Arbete inom personlig assistans
Övrigt
- Du har svenskt körkort och kör bil
Mer om tjänsten:
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Tillträde: Enligt överenskommelse
Tjänstgöringsgrad: Heltid och arbete utanför kontorstid förekommer
Tjänsteresor: Tjänsten innebär resor inom regionen
Placering: Stockholm, Danderyd
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Camilla Bengtsdotter, camilla.bengtsdotter@olivia.se
Vi ser fram emot din ansökan!
Om rekryteringsprocessen
Sista ansökningsdag 29 november. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden.
Om oss
Olivia Personlig Assistans är en av de större privata aktörerna inom personlig assistans i Sverige och är en del av Team Olivia. Vi erbjuder omsorgs- och rehabiliteringstjänster och har tio lokalkontor från Uppsala till Malmö. Vårt mål är att erbjuda den bästa omsorgen på ett omtänksamt och engagerat sätt. Läs gärna mer om oss här; www.oliviapersonligassistans.se (http://www.oliviapersonligassistans.se)
En del av Team Olivia
Olivia Personlig Assistans ingår i koncernen Team Olivia. Team Olivia har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med att 50-tal etablerade bolag under lokala varumärken med drygt 200 verksamheter i Sverige, Norge och Danmark.
Kontaktpersoner på detta företaget
Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600