OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekens Assistans är ett assistansföretag med fokus på kvalité, närhet, medbestämmande och integritet för både kunder och personal. Vi erbjuder ett utmanande och stimulerande arbete i en dynamisk miljö.
Som Uppdragsansvarig har du ansvaret för helheten kring några av våra kunder och deras personliga assistans vilket innebär att du är kontaktperson för kunden och närmsta chef för de personliga assistenterna. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a. kontakt med kunder, kvalitetsarbete och aktiviteter, rekrytering och bemanning, externa kontakter som Försäkringskassa och god man, lönerapportering och administration av assistanstimmar. I chefskapet gentemot assistenter ingår t.ex. att hålla i personalmöten, utveckling- och lönesamtal, arbetsmiljöarbete och konflikthantering samt jour enligt schema.
Tjänsten innebär ett självständigt arbete där man ansvarar för sina egna arbetsgrupper men du kommer arbeta i ett team med kollegor som stöttar och guidar varandra i det dagliga arbetet.
Tjänsten är ett vikariat men kan komma att övergå i en tillsvidaretjänst.