OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekens Assistans och Ekens Omsorg är företag med fokus på kvalité, närhet, medbestämmande och integritet för både kunder och personal. Vi erbjuder ett utmanande och stimulerande arbete i en dynamisk miljö.
När nu verksamheten växer behöver vi nu ytterligare två Uppdragsansvariga chefer som har ansvaret för helheten kring några av våra kunder och deras LSS och SoL-insatser (avlösarservice, ledsagarservice samt hemtjänst/serviceinsatser). Tjänsterna innebär att du är kontaktperson för kunden och närmsta chef för personalen. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a. kontakt med kunder, kvalitetsarbete och aktiviteter, rekrytering och bemanning, externa kontakter som kommuner och god man, lönerapportering och administration av arbetstimmar. I chefskapet gentemot personalen ingår t.ex. att hålla i personalmöten, utveckling- och lönesamtal, arbetsmiljöarbete och konflikthantering samt jour ev. enligt schema.
Tjänsten innebär ett självständigt arbete där man ansvarar för sina egna arbetsgrupper men du kommer arbeta i ett team med kollegor som stöttar och guidar varandra i det dagliga arbetet.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 100%