OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Olivia Personlig Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du?
Om tjänsten
Vill du vara med och skapa framtidens personliga assistans tillsammans med oss? Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, utveckling och vars hjärta klappar för omsorg.
Nu söker vi en Uppdragsansvarig Chef till vårt kontor i Stockholm. Hos oss arbetar du i ett team med kollegor som stöttar och guidar varandra i det dagliga arbetet. Vi strävar efter att ha ett professionellt och varmt klimat i vår arbetsgrupp där kunden alltid står i fokus. Vi strävar även efter att alla våra anställda, från assistent till Uppdragsansvarig Chef, ska ha en god arbetsmiljö och en bra och hållbar arbetssituation som gör att de trivs.
Du har ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Som Uppdragsansvarig Chef är du kontaktperson för kunden och närmsta chef för de personliga assistenterna.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat kontakt med kunder, kvalitetsarbete och aktiviteter, rekrytering och bemanning, externa kontakter som Försäkringskassa och god man, lönerapportering och administration av assistanstimmar. I chefskapet gentemot assistenter ingår till exempel att hålla i personalmöten, utveckling- och lönesamtal, arbetsmiljöarbete och konflikthantering. Med din kunskap och med ett personligt engagemang bidrar du till att skapa trygghet för våra kunder och till att våra assistenter känner arbetsglädje, stolthet och lugn i sin arbetssituation.
Om dig
För att lyckas väl i rollen har du tidigare erfarenhet av personalplanering och arbetsledning. Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt till ditt arbete och du gillar att ta initiativ och driva förändring som leder till förbättring och utveckling. I din roll är du affärsmässig och tydligt resultatinriktad. Din kommunikativa förmåga är pedagogisk, lyhörd och effektiv. Du har en god förmåga att planera, följa upp och utvärdera. Som person är du tydligt värderingsstyrd och du har ett hjärta för den typ av verksamhet som Olivia Personlig Assistans bedriver.
Du inspirerar dina medarbetare till nytänkande och utveckling och du skapar möjlighet för andra att ta mer ansvar och vara med och påverka beslut. Genom ditt ledarskap får du andra att vilja, våga och växa.
Du innehar B-körkort.
Omfattning: Tjänsten är på 100% och är placerad i Stockholm. Tjänsten innebär resor inom regionen och arbete utanför kontorstid kan ibland förekomma.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning.
Om rekryteringsprocessen
Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta regionchef Camilla Bengtsdotter på 018-472 80 01 alternativt camilla.bengtsdotter@olivia.se
Vi utgår ifrån vår värdegrund - kunskap, känsla, närhet och tillgänglighet. Det betyder att vi som arbetar på Olivia Personlig Assistans har en humanistisk människosyn och har ett lösningsfokuserat förhållningssätt till vårt arbete. I vår rekryteringsprocess innebär det att vi värdesätter dessa egenskaper hos dig. Din ansökan kan komma att läsas av medarbetare inom Olivia Personlig Assistans.
- För anställning krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
- Blir det aktuellt med anställning vill vi att du uppvisar ett utdrag ur polisens belastningsregister - vilket du enkelt kan beställa här (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/).
Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Personlig Assistans
Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal, har rätt till förmåner och friskvårdsbidrag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600