OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu en uppdragsansvarig för företaget Acentra. Acentra arbetar sedan 2005 med entreprenadlösningar inom bemanningsbranschen. En entreprenadlösning innebär både att vi har arbetsledar- och arbetsgivaransvar ute hos kund. Acentra har sitt huvudkontor i Stockholm. Vår organisation växer och vi söker ytterligare medarbetare till kontoret i Stockholm. Vi söker nu en uppdragsansvarig för en lagerentreprenad. Som uppdragsansvarig ansvarar du för att en entreprenadlösning fungerar efter kundens önskemål och vårt avtal med kunden. Detta innebär både operativt arbete och mer långsiktigt planerande. Uppdragsansvariges roll är att rekrytera och driva personalfrågor samt att hjälpa till att utveckla och effektivisera hos våra kunder. Uppdragsansvarig arbetar ett par dagar på vårt kontor och några dagar per vecka ute hos kund. Fördelningen av dagar kan variera från vecka till vecka. Du som söker har minst ett par års erfarenhet av arbetsledning och personalfrågor, gärna från logistik/transportbranschen. Du som söker har erfarenhet av arbete inom logistik och lager. Meriterande är högskoleutbildning inom logistik eller motsvarande erfarenhet. Samt innehar goda kunskaper i svenska och engelska i såväl muntlig och skriftlig kommunikation. Du är datorvan och kan göra beräkningar och föra statistik i Excel. Du har körkort och gärna truckkort. Som person är du positiv och driven. Du har lätt för att samarbeta med olika människor då kontakten med skilda parter i logistikkedjan är central i denna tjänst. Du har lätt för att växla mellan olika arbetsuppgifter och är stresstålig. Du är engagerad, strukturerad och noggrann. Du som söker har minst ett par års erfarenhet av arbetsledning och personalfrågor, gärna från logistik/transportbranschen. Du som söker har erfarenhet av arbete inom logistik och lager. Meriterande är högskoleutbildning inom logistik eller motsvarande erfarenhet. Samt innehar goda kunskaper i svenska och engelska i såväl muntlig och skriftlig kommunikation. Du är datorvan och kan göra beräkningar och föra statistik i Excel. Du har körkort och gärna truckkort. Som person är du positiv och driven. Du har lätt för att samarbeta med olika människor då kontakten med skilda parter i logistikkedjan är central i denna tjänst. Du har lätt för att växla mellan olika arbetsuppgifter och är stresstålig. Du är engagerad, strukturerad och noggrann. Är du intresserad av uppdraget är du välkommen att registrera dig på vår hemsida www.academicwork.se. Glöm inte att ange referensnummer UL11892 när du skickar in din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl