OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet.
Olivia Personlig Assistans är ett varmhjärtat och väletablerat assistansföretag, fyllt med kunskap och känsla som vi vill förmedla till våra kunder och medarbetare. Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i en dynamisk miljö där egna initiativ och idéer uppskattas.
Nu söker vi en Uppdragsansvarig till vår verksamhet i Solna. Som Uppdragsansvarig är du ansvarig för kundkontakt, arbetsledning och administration för ett antal assistansgrupper. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. kontakt med kunder, kvalitetsarbete och aktiviteter, rekrytering och bemanning, hålla i personalmöten, utveckling- och lönesamtal, arbetsmiljöarbete, externa kontakter som Försäkringskassa och god man, lönerapportering och administration av assistanstimmar.
Vi söker dig som är utbildad inom vård, social omsorg eller annan adekvat utbildning. Det är önskvärt att du har erfarenhet av arbetsledning och personlig assistans. Viktigt är att du är framåt och stresstålig samt att du har en stark känsla för service. Din sociala kompetens är en förutsättning för detta arbete som präglas av ständig interaktion med medarbetare och kunder.
Låter detta intressant är du välkommen att skicka in en ansökan.
Fast lön
Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Kontaktpersoner på detta företaget
Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600