OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu är det dags för LYSTRA att öppna nytt kontor i Gävle och vi söker nu en Uppdragschef till området Gävle med omnejd. Vi söker dig som är kunnig och van att driva assistanser och vet vad som behövs för att våra kunder och deras anhöriga ska få den trygghet och omsorg de behöver. Du får möjlighet att tillsammans med oss bygga upp LYSTRA utifrån vår affärsidé: assistans som det var tänkt från början. Uppdragschefen är närmaste chef och ansvarig för ett antal assistansgrupper inom regionen. Du som söker har, liksom vi, en känsla och ett driv för att skapa förutsättningar för en högkvalitativ personlig assistans för våra kunder och en bra arbetsmiljö för våra anställda.
Du är en person som trivs med att arbeta med människor, uppskattar ett högt tempo i vardagen och tycker om nya utmaningar. Du är lösningsfokuserad, har en positiv attityd och tycker om att arbeta självständigt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom personlig assistans.
Dina arbetsuppgifter i urval;
- Du har övergripande ansvar för verkställande av personlig assistans enligt beslut
- Du har regelbunden kontakt med kund och assistenter, både via telefon och möten
- Du ansvarar för att varje assistansgrupp har en god arbetsmiljö
- Du genomför årliga medarbetar- och lönesamtal
- Du upprättar och följer upp budget inom det egna verksamhetsområdet
Kompetensområden;
- Du är examinerad socionom eller har annan relevant utbildning/erfarenhet
- Du har vana av administrativt arbete, dokumentation och rapportering
- Du har erfarenhet av att arbeta inom branschen personlig assistans
- Du har mycket god kunskap och förståelse för LSS
- Du har god datavana, all vår administration är datoriserad
- Du är en social och empatisk person med hög integritet
- Du har B-körkort
Tror du liksom oss på LSS som det var tänkt från början? Vill du vara med i uppstarten av ett nytt, spännande företag med goda värderingar och intressanta visioner?
Välkommen med din ansökan idag! Urval sker löpande.