OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten:
Monument Assistans bedriver personlig assistans för personer i behov av stöd. Nu expanderar vi och letar därför efter en person som med stort hjärta, servicetänk och driv som vill vara med och föra vår verksamhet framåt som uppdragschef.
Du arbetar i en dynamisk roll där dina arbetsuppgifter varierar från dag till dag med fokus på att dina kunder och din personal är nöjda. Detta innebär bland annat:
Kundansvar
Personalansvar
Budgetansvar
Administration och rapportering
Du kommer att ha stort stöd från vårt huvudkontor i Lund men förväntas kunna agera och fatta beslut på egen hand.
Du har stora möjligheter att påverka din egen arbetssituation vilket ger dig stora möjligheter för personlig utveckling som anställd på Monument Assistans.
Det förekommer resor, ibland med övernattning, i tjänsten.
Om dig:
Tjänsten som uppdragschef på Monument Assistans ställer höga krav på dig som person och ger dig samtidigt stora möjligheter till utveckling och frihet. Du tar initiativ och kan fatta beslut på egen hand. Du är öppen och nyfiken och tycker det är roligt att få marknadsföra den verksamhet du jobbar i.
Du är van vid ett högt tempo och skräms inte av chefsrollen och att ha ett stort ansvar. Vi vill att du har kunskap och erfarenhet inom personlig assistans. Du är väl förtrogen med såväl lagstiftning (LSS) som operativ verksamhet. Du är strukturerad och noggrann i din administration av dina uppdrag. Du talar och skriver flytande svenska.
Vi skräddarsyr alla våra uppdrag för våra kunder. Tillgänglighet, personligt bemötande och lyhördhet är viktiga begrepp i verksamheten. Vi värdesätter personliga egenskaper som lojalitet, ärlighet och ödmjukhet. Du har nära till skratt.
Ange i din ansökan vilka egenskaper och erfarenheter som du tar med dig in i företaget och hur de egenskaperna kan få oss att växa och bli ännu bättre än vad vi är idag.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tjänsten avser ett föräldravikariat med mycket goda möjligheter till förlängning.
Ansökan görs endast externt via länken nedan. Vi tillämpar löpande rekrytering så tycker du att det låter spännande så sök tjänsten redan idag.
Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar - på riktigt. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete.
Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra och kvalitativ assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare.
Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och såklart en generös friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Hos oss får du möjligheten att växa!
Krav:
Körkort:
* B (Personbil)