OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedish Recruitment är ett svenskt rekryteringsföretag som har specialiserat sig på rekrytering av skandinaver till den europeiska arbetsmarknaden.Vi har sedan 2005 jobbat med gränsöverskridande rekryteringar, våra tjänster innebär att du arbetar mot den skandinaviska marknaden.Vår kund är ett företag specialiserat support för online-företag.Detta innebär att de specialanpassar outsourcingtjänster som t.ex. kundtjänst, innehållshantering, forumsmoderation, övervakning av siter i säkerhetssyfte, för att nämna några saker. Jobbet Tjänsten innebär att du har ett övergripande ansvar för specifika kunduppdrag vilket innefattar att du ansvarar för att kvalitetsmål och ekonomiska nyckeltal uppnås.Du kommer även att ha kontakt med kunden för att säkerställa att deras målsättningar uppnås i allra högsta grad och att inga möjligheter till försäljning av nya tjänster missas.Du kommer att ansvara för rekrytering, utbildning, coachning och allmänt ledarskap för de personer som i övrigt jobbar med uppdragen, både personal och team leaders.Du Vi tror att du är en person som har tidigare erfarenhet av ledarskap, helst inom en call centre miljö.Det är bra med utbildning, men rätt attityd är absolut nödvändigt. Du är en öppen person som gillar nya miljöer och multikulturella omgivningar.Dina ledaregenskaper är tydliga och du förstår att det är viktigt att jobba med ett långsiktigt perspektiv för att uppnå kontinuitet och framgång på sikt.Du har en stor drivkraft att lyckas och ditt öga för detaljer är skarpt.Du har goda kunskaper i Franska Vid en eventuell anställning erbjuds du en marknadsmässig lön, anställningen inleds med en omfattande internutbildning på ca fyra veckor.Om du vill jobba i en internationell miljö, i ett ungt och växande företag med stora utvecklingsmöjligheter så är det dig vi letar efter.Vi söker en person till denna tjänst och rekryteringen påbörjas omgående, så skicka din CV omedelbart. Vi ser fram emot din ansökan!