OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdragschef till Enigheten Personlig assistans i Borlänge
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Enigheten! Vårt kontor i Borlänge växer och vi söker nu ytterligare en Uppdragschef!
Om tjänsten
Som uppdragschef är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du samordnar våra kunders assistans och är närmsta chef för deras personliga assistenter. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter. Att arbeta som uppdragschef ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är spindeln i nätet som, förutom att samordna den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning, även har hand om arbetsmiljöfrågor samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå. Du arbetar gentemot Försäkringskassan och kommuner, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning och tillträde sker enligt överenskommelse. Din placeringsort är Borlänge med tjänsteresor förlagda under dagtid förekommer.
Vem är du?
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord; Dialog, Respekt & Vilja och har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personalvetare. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbetsledning. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Körkort B är ett krav. Som person är du trygg med mod att agera, strukturerad och noggrann.
Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är lösningsfokuserad, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.
Att jobba på Enigheten
Enigheten personlig assistans som tillhör Humana koncernen och är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Enigheten med Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Enigheten erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Dialog, Respekt och Vilja är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Vad händer nu?
Under rekryteringsprocessen kan du få genomgå telefonintervjuer, tester och kompetensbaserade intervjuer. Vi har löpande intervjuer så skicka in din ansökan så fort du kan.
Välkommen med din ansökan!