Uppdragsledare med erfarenhet av arbete med intäktssäkring, Stockholm

Uppdragsledare med erfarenhet av arbete med intäktssäkring, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 4 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Kunden söker en uppdragsledare med erfarenhet av arbete med intäktssäkring. Uppdragets omfattning är att dels att säkerställa såväl innehåll som process för villkor och taxor inkluderande uppföljning av tillhörande avtal dels att i samverkan med ägarlänen säkerställa en effektiv intäktssäkring.

Arbetsuppgifter:

Uppdraget omfattar att vidareutveckla framtagen taxehandbok samt process och dialog för förändringshantering. Du kommer även hantera leverantörsdialoger och uppföljning. Du ansvarar för att ta fram en utvecklingsplan för intäktsäkring.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- 4 års erfarenhet av att bedriva förstudier och/eller utredningar.
- Genomfört minst 1 uppdrag bestående av arbete med intäktssäkring.
- Erfarenhet av minst 1 uppdrag där det ingick att arbeta med resevillkor och taxor.
- Erfarenhet av minst 2 uppdrag för offentlig sektor.
- Erfarenhet av minst 2 uppdrag där det ingick att beskriva flöden för tjänsteorienterade arbetssätt och processer.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- minst 3 års dokumenterad erfarenhet av att arbetat åt en offentlig myndighet/enhet alternativt i en politikerstyrd organisation.



Önskemål om personliga egenskaper:

- Kommunikativ
- Lösningsfokuserad
- Analytisk och strukturerad i sitt arbetssätt
- Självgående och drivande
- Tar ansvar för ledning av sitt och andras arbete


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2022
  • Ansök senast: 26 januari 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024