OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 5 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50-100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Uppdraget består av att genomföra en förstudie av befintligt system för incidenter med målsättning att kunna presentera en rekommenderad ersättningsprodukt.
Du kommer även att genomföra en översyn av befintlig process för Personuppgiftsincidenter för att hitta och genomföra förbättringar samt gå igenom och implementera valda delar av redan befintlig backlogg för processen.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Tidigare erfarenhet att beskriva processer, personuppgiftsincidentprocess.
- Tidigare erfarenhet av att genomföra / processer, personuppgiftsincidentprocess
- Praktisk erfarenhet av processer, personuppgiftsincidentprocess
- Certifiering inom Kontinuitetsplanering, säkerhet eller motsvarande kunskaper
- Tidigare dokumentation från liknanden arbeten (referensmaterial)
- Senior inom området med minst 5års erfarenhet med att beskriva och implementera processer
- God komunikationsförmåga
- God samarbetsförmåga
- God dokumentationsförmåga
- God kunskap inom området säkerhet, IT och kontinuitet, personuppgiftsincidentshantering
- Kunna självständigt driva uppdraget
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström