Uppdragsledare mot offentlig myndighet

Uppdragsledare mot offentlig myndighet

Arbetsbeskrivning

Uppdragsledaren skall planera och hantera logistiken för inkommande och utgående leveranser av produkter/hårdvara. Uppdragsledaren ingår i etablerings-team. Uppdraget innefattar dialog och kontakt med flera leverantörer samt ett flertal interna kontaktytor, både med verksamheten och andra grupperingar inom It-avdelningen. Uppdraget innebär att exportera innehåll i Excel-mallar och sammanställa vilka produkter som behövs per kamera-etablering. En kamera-etablering definieras som ett sammanhållet geografiskt område där det ska monteras kameror för polisens kamerabevakning. Utifrån produktlistorna sammanställer uppdragsledaren plocklistor till lagerpersonal som finns på annan ort. Lagerpersonal plockar produkterna, lägger dem på pallar och ser till att rätt utrustning/produkter skickas i rätt tid till rätt adress utifrån information från uppdragsledaren så att kamera-etablering kan ske. Uppdragsledaren ska, med hjälp av lagerpersonal, alltid ha tillgång till uppdaterat lagersaldo så att uppdragsledaren kan informera gruppchef när inköp behöver göras.

För detta uppdrag krävs en hög social förmåga då uppdraget kräver många kontaktytor både internt i organisationen men även externt. Vidare krävs det att du är mycket noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och gillar matematik.

Skallkrav på konsultens kompetens:

Minst 4 års erfarenhet av arbete som uppdragsledare/projektledare.
Erfarenhet av arbete som projektledare inom större organisationer med minst 1000 anställda, meriterande om erfarenheten kommer från en större myndighet.
Dokumenterad erfarenhet av arbete med processer inom lager och logistik.
Dokumenterad erfarenhet av arbete med lagerhantering (in- och utleveranser)
Minst 3 års avancerad/komplex erfarenhet av arbete med Excel.


Startdatum: Snarast möjligt efter godkänd registerkontroll

Slutdatum: 2023-12-22

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2023
  • Ansök senast: 4 juli 2023

Liknande jobb


21 augusti 2024

Habia - Logistikchef

Habia - Logistikchef

12 augusti 2024

Customer Service Manager

12 augusti 2024