Upphandlare

Arbetsbeskrivning

Socialstyrelsen söker en upphandlare för vikariat vid föräldraledighet

Som upphandlare på Socialstyrelsen arbetar du som internkonsult och har en rådgivande och stödjande roll vid upphandlingar. Du medverkar i hela processen dvs. i förarbetet, med att ta fram förfrågningsunderlag, annonsering, utvärdering, tecknande av avtal och uppföljning. Socialstyrelsen upphandlar och avropar i huvudsak kvalificerade konsulttjänster och interna stödtjänster. Som upphandlare medverkar du även vid framtagande och tecknande av myndighetens övriga affärsavtal. Andra arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge råd och stöd i upphandlings-, avtals-, samt sekretessfrågor.

Vi söker dig som är jurist eller har annan relevant utbildning inom upphandling kombinerat med några års erfarenhet av upphandling samt lagen om offentlig upphandling. Har du erfarenhet av affärsjuridik är det meriterande.

Som upphandlare krävs att du har en god samarbetsförmåga, är flexibel och har personlig integritet. Vidare krävs att du har ett konsultativt förhållningssätt och kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Bränd Persson, enhetschef
075-247 3096
Elisabeth Roxmalm, personalspecialist
075-247 3309
Beatrice Hopstadius, enhetschef
075-247 3670
Beatrice Hopstadius, tf enhetschef
075-247 3670
Pernilla Ek, enhetschef
075-247 3032
Erik Höglund, avdelningschef
075-247 3872
Eva  Wallin, enhetschef
075-247 3470
Elisabeth Roxmalm, personalspecialist
075-247 3309
Georg  Lagerberg, enhetschef
075-247 3607
Helena  Scarabin, enhetschef
075-247 4055

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Socialstyrelsen
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 26 oktober 2006
  • Ansök senast: 13 november 2006

Besöksadress

Rålambsvägen 3, Västerbroplan
None

Postadress

Rålambsvägen 3
Stockholm, 10630

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010