OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kansli- och upphandlingsavdelningen Arbetsuppgifter Som upphandlare erbjuder vi dig ett utvecklande och varierande arbete.Du kommer att, tillsammans med lämpliga kompetenser inom landstinget, ansvara för upphandlingar inom både varu- och tjänsteområdena.Du förväntas också medverka i den fortsatta utvecklingen av landstingets upphandlings- och kvalitetsrutiner. Kvalifikationer Du bör ha lämplig utbildning på högskolenivå eller på annat sätt ha skaffat dig motsvarande kunskaper inom offentlig upphandling.Du behöver kunna arbeta självständigt, gärna med erfarenhet från projektorienterat arbetssätt.Du måste ha lätt att kommunicera i tal och skrift samt ha god samarbetsförmåga och servicekänsla.Du bör vara van att arbeta med kvalificerat datorstöd.En fördel är om du tidigare har arbetat med upphandling i offentlig verksamhet.Körkort är ett krav. Tillträde Snarast Löneanspråk Anges i ansökan Välkommen med Din ansökan till Landstingete Halland, Box 517, 301 80 Halmstad senast den 2 juni 2008.Ange ref.nr, bifoga CV och meritförteckning.