OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Område inköp, Jönköping
Vi söker dig kan bidra med kunskap, en rejäl arbetsinsats och är beredd att satsa på ditt uppdrag.
Vi söker
Vi söker dig som har högskoleutbildning inom ekonomi, juridik, teknik, eller yrkesutbildning inom offentlig upphandling och gärna erfarenhet inom området. Erfarenhet av projektledning är meriterande. Körkort B är ett krav då tjänsten innebär resor inom regionen.
Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig möjlighet till ett brett arbetsområde med stora kontaktytor. Du får ansvara för hela upphandlingsprocessen och avtalsuppföljningen och har stora möjligheter att påverka ditt arbete för att nå ett gott resultat. Område inköp har stor kompetens, ett gott arbetsklimat och våra uppdragsgivare ser oss som en självklar partner.
Läs gärna om vilka förmåner vi erbjuder:http://www.rjl.se/jobb-och-karriar. (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/)
/Jobba-hos-oss/Formaner/ (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/)
Det här får du arbeta med
Du kommer få arbeta med att:
- driva upphandlingsprojekt och formulera avtal
- vara konsultativt stöd till verksamheter i upphandlings- och avtalsfrågor
För att du ska trivas hos oss
För att trivas hos oss är du trygg i dig själv och i din yrkesroll samt behåller ett realistiskt perspektiv och rätt fokus i situationer som kan upplevas pressande. Du tar eget ansvar i ditt arbete och driver arbetet framåt inom de ramar som finns, men vi ser även gärna att du är kreativ i ditt tankesätt. För dig är det viktigt att se resultat och alltid slutföra dina projekt.
Vår arbetsgrupp utmärks av arbetsglädje och gott samarbete och vi tror att även du kommer att bidra till att både sprida en positiv attityd i gruppen men även i relationen med våra kunder. Vi ser att du, precis som vårt team, har starkt kundfokus och är tillmötesgående. Vidare strävar du efter att skapa engagemang och delaktighet i dina projekt och du gör vad du kan för att nå ett gott resultat. Vi förväntar oss att du planerar, organiserar samt prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt och finns där för verksamheten.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och strävar efter mångfald där våra medarbetares bakgrund, erfarenhet och kunskap tas tillvara och berikar verksamheten.
Så här gör du om du är intresserad
För mer information om tjänsten kontakta gärna inköpschef Carina Mattsson, 0767 243 996.
Välkommen med din ansökan via länken. Sista ansökningsdag är den 24 juni.
Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.
Område inköp har 28 medarbetare och upphandlar varor och tjänster för cirka 1,8 miljarder kronor per år.
Vår verksamhetsidé är att genom samverkan, tillgänglighet och kompetens vara kundens trygga och naturliga samarbetspartner. Bra affärer är ett ledord för vår verksamhet.