OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Insikten är ett företag som erbjuder vård och behandling till barn och ungdomar med autism, autismspektrumtillstånd och andra neuropsykiatriska funktionsvariationer. Insiktens verksamhet bygger på tanken att varje barn och ungdom som placeras hos oss ska få bästa möjliga behandling och en meningsfull utveckling till det bättre. Vi utvecklar vår verksamhet med det tydliga målet att verksamhetens processer och rutiner ska utformas så att de på bästa sätt bidrar till de behandlingsresultat som vi vill uppnå och vi höjer målmedvetet personalens kompetens. Idag bedriver Insikten HVB och konsulentstödd familjehemsverksamhet. Vi står aldrig stilla utan vi befinner oss i ständig utveckling. I båda verksamheterna har vi samma inriktning och det innebär att vi kan dela kompetens och erfarenheter.
Vi söker nu en anbudsadministratör/administrativ assistent för våra verksamheter
Din roll som anbudsadministratör innebär att för verksamhetens räkning lämna anbud på olika upphandlingar där du dels samverkar med andra i verksamheten för att ge dem det underlag de behöver för att ta ställning till om verksamheten ska delta i en upphandling och i så fall på vilka villkor, dels ansvarar för att ett korrekt och komplett anbud lämnas in i tid. Din roll som administrativ assistent innebär varierande uppgifter dels under eget ansvar, dels som stöd till andra där det ofta blir du som ska se till att olika praktiska uppgifter blir utförda.
I dina uppgifter ingår bland annat att arbeta med:
· Bevakning av för verksamheten relevanta upphandlingar
· Administrativt ansvar för att säkerställa att korrekta och kompletta anbud lämnas
· Administrativt ansvar för verksamhetens inköp
· Stöd till verksamhetschefer vad gäller statistik från olika områden i verksamheten
· Stöd till kvalitetsansvarig
· Upprättande av familjehemsavtal, placeringsavtal familjehem och HVB samt anställningsavtal
· Kontorsansvar
Vi söker dig som:
· Har en relevant utbildning.
· Klarar av att ha många varierande uppgifter som kräver ansvarstagande och noggrannhet
· Är bra på att formulera dig i skrift och som tycker om att arbeta med statistik
· Är trygg och säker i kontakt med andra via telefon och mail och van vid att lösa problem som kan uppstå i vardagen
· Har goda kunskaper i Officepaketet och i övrigt erfarenhet av datorbaserat administrativt arbete
· Tidigare erfarenhet av arbete med anbudsgivning är positivt
Vi erbjuder dig en dynamisk och utvecklande roll i ett framåtsträvande och entreprenörsdrivet företag.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.