Upphandlare av underhållsavtal

Upphandlare av underhållsavtal

Arbetsbeskrivning

Som upphandlare hos denna verksamhet ansvarar du för att leda upphandlingsprocessen och fungerar som en delprojektledare jämte projektledaren. Du ansvarar för att leda projektgruppen genom frågor och svarsprocessen och utvärderingsprocessen. Du ansvarar för all kontakt med anbudsintressenter och hanterar aktiviteter såsom inbjudan till presentation av upphandlingsdokument, anbudspresentationer, process för förhandling m.m.

Vidare förväntas du:

statusrapportera månadsvis till projektledare och/eller beställare
samverka med projektledare, projektgrupper och andra intressenter i avtals- och upphandlingsfrågor
säkerställa att avtalet överlämnas till mottagare enligt projektbeställning alternativt uppdragsbeställning
håll samman kommunikation mot leverantörer relevanta för den/de upphandlingar du leder, och
hantera samordning och kommunikation med såväl interna som externa intressenter


För att klara av rollen behöver du därför ha:

erfarenhet av att ha genomfört minst tre drift- och underhållsupphandlingar, inom ett eller flera områden inom BEST-anläggningar
några års erfarenhet av att självständigt leda och genomföra offentliga upphandlingar
erfarenhet av att ha genomfört minst två förhandlingar i samband med offentliga upphandlingar och där beställarsidan önskan uppnåtts.


Rollen har sin utgångspunkt i Stockholm och avser en tjänst på 80%.



Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 januari 2023
  • Ansök senast: 20 januari 2023

Liknande jobb


22 november 2024

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024