OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: Ca. 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden behöver upphandlingskapacitet. Detta uppdrag kommer hantera upphandlingar för kundens förvaltningsorganisation.
Arbetet omfattar upphandling av ramavtal inom ABFF.
Konsulten arbetar tätt med kategoriansvarig upphandlare och förväntas vara helt självgående i sina upphandlingar. Implementera de nya kontrakten för förvaltningsorganisationen är en viktig arbetsuppgift (Upphandlingen ska ha detta i åtanke från första början samt prioritera detta när upphandlingen är klar) Effekt av leveransen är nyckeln. Det ska vara lätt att avropa, lätt att följa upp och skapa möjligheter för ett gott samarbete.
Konsulten förväntas kunna driva flera upphandlingar samtidigt, inte sällan 3-5 pågående projekt men då i olika faser där alla inte är i en aktiv fas.
Målet är att driva upphandlingar i mål i utsatt tid samt implementera det nya avtalet för att skapa bra förutsättningars för bra leveranser och gott samarbete
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Erfarenhet av upphandling (ABFF), 2-3 år heltid och minst 5 upphandlingar enligt ABFF.
- Erfarenhet av att upphandla ramavtal-
- Erfarenhet av upphandlingssystem (gärna Primona-Kommers men inget krav)
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström