OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Område inköp
Vi söker dig kan bidra med kunskap, en rejäl arbetsinsats och är beredd att satsa på ditt uppdrag. Vi har ett vikariat på heltid som upphandlare/processledare med start juni 2020 till och med september 2021.
Vi söker
Vi söker dig som har juristexamen och erfarenhet inom offentlig upphandling. Erfarenhet av projektledning är meriterande.
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig möjlighet till ett brett arbetsområde med stora kontaktytor. Du kommer att ha en roll som innebär både arbete med upphandlingar och avtal inom kategorin vårdtjänster och ansvar för utveckling av våra upphandlingsjuridiska processer. I rollen som processledare är du också rådgivande och stödjande både till kollegor och övrig verksamhet i juridiska frågor.
Du får ansvara för hela upphandlingsprocessen och avtalsuppföljningen och har stora möjligheter att påverka ditt arbete för att nå ett gott resultat. Område inköp har stor kompetens, ett gott arbetsklimat och våra uppdragsgivare ser oss som en självklar partner.
Tjänsten är ett föräldraledighetsvikariat på heltid med tillträde enligt överenskommelse.
För att du ska trivas hos oss
För att trivas hos oss är du trygg i dig själv och i din yrkesroll samt behåller ett realistiskt perspektiv och rätt fokus i situationer som kan upplevas pressande. Du tar eget ansvar i ditt arbete och driver arbetet framåt inom de ramar som finns, men vi ser även gärna att du är kreativ i ditt tankesätt. För dig är det viktigt att se resultat och alltid slutföra dina projekt.
Vår arbetsgrupp utmärks av arbetsglädje och gott samarbete och vi tror att även du kommer att bidra till att både sprida en positiv attityd i gruppen men även i relationen med våra kunder. Vi ser att du, precis som vårt team, har starkt kundfokus och är tillmötesgående. Vidare strävar du efter att skapa engagemang och delaktighet i dina projekt och du gör vad du kan för att nå ett gott resultat. Vi förväntar oss att du planerar, organiserar samt prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt och finns där för verksamheten.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och strävar efter mångfald och jämställdhet. Körkort B är ett krav då tjänsten innebär resor inom regionen.
Så här gör du om du är intresserad
För mer information om tjänsten kontakta gärna inköpschef Carina Mattsson, 0767 243 996.
Välkommen med din ansökan via länken. Sista ansökningsdag är 2020-02-29.
Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.
Område inköp har 28 medarbetare och upphandlar varor och tjänster för cirka 1,9 miljarder kronor per år.
Vår verksamhetsidé är att genom samverkan, tillgänglighet och kompetens vara kundens trygga och naturliga samarbetspartner inom vårt verksamhetsområde. Bra affärer är ett ledord för vår verksamhet.