OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av offentliga upphandlingar och strategisk partnering? och vill arbeta på företaget som bygger hem till Gotlands invånare? Sök redan idag till denna tjänst!
Om uppdraget
Vi söker en upphandlare med kompetens inom strategisk partnering till vår kund GotlandsHem som arbetar med renovering och nybyggnation av bostäder. Arbetet utförs helt på distans och tjänstgöringsgraden kommer att variera mellan 75-100%. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar i januari 2024 (senast start februari 2024), därefter pågår uppdraget i ca sex månader. För denna tjänst tar vi också emot ansökningar för dig som vill arbeta som underkonsult.
Dina arbetsuppgifter
Som upphandlare inom strategisk partnering kommer du hjälpa GotlandsHem med upphandling av en betrodd entreprenör för att hantera ett långsiktigt samarbete för avrop avseende större ROT-projekt i en samverkansentreprenad (strategisk partnering). Du kommer bland annat arbeta med att utifrån kundens behov självständigt ta fram upphandlingsdokument som behövs inför upprättande av avtal samt agera rådgivande vid kravställningen. Utöver detta arbetar du även med:
- Genomföra kontraktsskrivning vid behov
- Bistå i arbetet med framtagande av RFI.
I din roll ingår att ge stöd vid kravställningen som behövs för att ta fram avtal. Du kommer även agera rådgivande vid genomförandet samt vid utvärderingen av upphandlingen gällande strategisk partnering.
Dina kvalifikationer
- Avklarad och godkänd gymnasieexamen (3 år)
- Självständigt ha genomfört liknande upphandlingar (strategisk partnering)
- Erfarenhet av att arbeta som upphandlare på heltid under de senaste fem åren.
- Erfarenhet och kunskap inom LOU
- Erfarenhet av avtalsskrivning avseende liknande uppdrag (strategisk partnering)
Du behöver också kunna inkomma med två referenser på genomfört liknande uppdrag avseende upphandling. Detta ska styrkas genom att lämna uppgifter innehållande: uppdragsgivare/företagsnamn, kontaktuppgifter hos uppdragsgivare samt beskrivning om upphandlingens omfattning och innehåll.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 14/11 2023.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson