OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av offentliga upphandlingar och strategisk partnering? Vill du arbeta på företaget som bygger hem till Gotlands invånare? Välkommen att söka till denna spännande tjänst!
Om uppdraget
Vi söker en upphandlare med kompetens inom strategisk partnering till vår kund GotlandsHem som arbetar med nybyggnation och renovering av bostäder. Du kommer arbeta helt på distans under detta uppdrag. Start sker i januari 2024 (senast start i februari 2024), sedan beräknas uppdraget pågå i ca sex månader. Tjänstgöringsgraden kommer att variera mellan 75-100%. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund. För denna tjänst tar vi också emot ansökningar för dig som vill arbeta som underkonsult.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som upphandlare inom strategisk partnering kommer du bistå GotlandsHem i arbetet med upphandling av en betrodd entreprenör för att hantera ett långsiktigt samarbete för avrop avseende större ROT-projekt i en samverkansentreprenad. Du kommer bland annat arbeta med att självständigt ta fram upphandlingsdokument som behövs inför upprättande av avtal samt ge stöd och rådgivning vid kravställningen. Utöver detta arbetar du även med:
- Genomföra kontraktsskrivning vid behov
- Bistå i arbetet med framtagande av RFI.
- Ge rådgivning vid genomförandet samt vid utvärderingen av upphandlingen gällande strategisk partnering.
Dina kvalifikationer
- Godkänd gymnasieexamen (3 år)
- Självständigt ha genomfört liknande upphandlingar (strategisk partnering)
- Erfarenhet av att arbeta som upphandlare på heltid under de senaste fem åren.
- Erfarenhet och kunskap inom LOU
- Erfarenhet av avtalsskrivning avseende liknande uppdrag (strategisk partnering)
Du behöver också inkomma med två referenser på genomfört liknande uppdrag avseende strategisk partnering. Detta ska styrkas genom att lämna uppgifter innehållande: uppdragsgivare/företagsnamn, kontaktuppgifter hos uppdragsgivare samt beskrivning om upphandlingens omfattning och innehåll.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 24/11 2023.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson