OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nu söker vi för kunds räkning en interim upphandlare.
I första hand handlar det om att hjälpa till med några enstaka upphandlingar med start i oktober.
Omfattning: ca 30-50 timmar, eventuellt mer.
Start: omgående
Tidsperiod oktober - december, eventuellt längre.
Lämpligt uppdrag för dig som vill fakturerar från eget bolag, eller timanställning.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Självständigt genomföra upphandlingar enligt LOU
Vem är du?
För att vara aktuell för uppdraget, behöver du uppfylla nedan kriterier:
- Goda kunskaper inom LOU
- Tidigare erfarenhet av myndighets upphandlingar
- Relevant utbildning inom området
- Några års erfarenhet av liknande uppdrag.
Arbetserfarenhet av att genomföra två stegs upphandlingar (exempelvis förhandlat förfarande med föregående annonsering)
Goda kunskaper i TendSign samt goda kunskaper i att arbeta med strukturerade dokument. Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Meriterande:
Genomfört upphandlingar inom LUFS
Om verksamheten
Tycker du att detta är ett uppdrag som passar dig, då söker du via länken i annonsen.
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09