OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Upphandlare/Upphandlingssamordnare till uppdrag hos kommuni Stockholmsområdet.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Centio Consulting Group AB och arbeta som konsult.
Tjänsten är på heltid.
Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga.
Uppdraget och arbetsuppgifterRollen omfattar en Upphandlare/upphandlingssamordnare som kan vara på plats i kommunhuset ett antal dagar i veckan, främst de dagar då kommunen har gemensamma möten. I rollen ingåratt bevaka verksamhetens gemensamma inkorg, och klara av att svara på inkommande supportfrågor, hantera utlämnade av handlingar (viktigt), genomföra direktupphandlingar samt eventuellt i förekommande fall även genomföra mindre komplexa upphandlingar i enlighet med kommunens behov
Krav (OBS, obligatoriska)
Utbildad inom upphandlingMinst 1-3 år som konsult inom aktuellt område, har deltagit i eller utfört ett flertal liknande uppdragKan självständigt utföra avgränsade arbetsuppgifter
Peronsliga egenskaperStruktureradPrestigelösKonstruktiv och lösningsorienterad
Om oss
Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt.
Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov.
Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet.
För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst.
Läs gärna mer om oss på centio.se.
Vänligen skicka ditt CV på svenska.
Vi ser fram emot din ansökan!